- Vaikuttaako koronavirusepidemia apo24.fi -verkkoapteekin toimintaan tai toimituksiin? apo24.fi -verkkoapteekki palvelee asiakkaitaan normaalisti ja mahdollistaa turvallisen asioinnin sähköisesti. Joissakin tuotteissa saattaa kuitenkin esiintyä yllättäviä tuotepuutteita, joihin emme ole osanneet varautua. Mikäli emme saa lääketukkukaupasta tilaamaasi tuotetta, olemme sinuun yhteydessä ja tarjoamme mahdollisuuksien mukaan vaihtoehtoista tuotetta tai voit halutessasi jäädä odottamaan tuotteen saapumista. Halutessasi voimme myös perua tilauksesi kuluitta.
- Mitä teen jos minulla on kysyttävää tilaamastani tuotteesta? apo24.fi:n asiakaspalvelu auttaa Sinua tilaukseesi liittyvissä asioissa. Ole yhteydessä joko puhelimitse arkisin klo 9-17, puh. 02 4861713 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@apo24.fi
- Kannattaako minun rekisteröityä verkkokauppaan? Rekisteröityneenä asiakkaana pääset kirjautumaan sisään verkkokauppaan ja tekemään seuraavan tilauksesi nopeammin ja helpommin.
- Mistä näen tuotteen saatavuuden? Tuotetiedon yhteydessä lukee onko tuotetta varastossa, jolloin se lähetetään saman tai seuraavan arkipäivän aikana. Jos tuotetta ei ole varastossa tai tilaus ylittää varastossa olevan määrän, tuotetiedon yhteydessä lukee ”Toimitus 2-5pv”. Huomioithan, että koronavirusepidemian aiheuttama voimakas tuotteiden kasvanut kysyntä, saattaa vaikuttaa tuotteiden saatavuuteen ja aiheuttaa joidenkin tuotteiden toimitusten viivästymisen.
- Kuinka pitkä toimitusaika tuotteilla on? Tuotteet toimitetaan 1-4 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Postitse toimitettavan pakettisi etenemistä voit seurata OmaPosti-mobiilisovelluksen kautta tai osoitteessa: http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/postipalvelee/tyokalut/lahetystenseuranta/
- Onnistuuko tilauksen pikatoimitus? Meillä ei valitettavasti vielä käytössä pikatoimitusta.
- Onko tilaukseni jo matkalla? Kun tilaus on lähetetty, saat sähköpostitse lähetystunnuksen jonka avulla voit seurata lähetyksen kulkua OmaPosti-mobiilisovelluksen kautta tai osoitteessa: http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/postipalvelee/tyokalut/lahetystenseuranta/
- Voinko muuttaa tilaustani? Tilauksen vahvistamisen ja maksamisen jälkeen tilausta ei voi enää peruuttaa eikä siihen voi tehdä muutoksia.
- Mitä jos tilauksestani puuttuu tuotteita? Ole yhteydessä apo24.fi:n asiakaspalveluun joko puhelimitse arkisin klo 9-17, puh. 02 4861713 tai sähköpostitse asiakaspalvelu@apo24.fi
- Mitä jos lähetys on rikkoutunut tai vaurioitunut kuljetuksen aikana? Jos lähetys on rikkoutunut tai vaurioitunut kuljetuksen aikana, tuotteesta on tehtävä kirjallinen vahinkoilmoitus Postiin. Postin asiakaspalvelu antaa lisätietoja puh. 0200 71000.
- Miten tilauksen voi palauttaa? Asiakaspalautustilanteessa olethan yhteydessä verkkoapteekkimme asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@apo24.fi) ennen palautusta.
Tuotteet palautetaan postitoimipisteestä osoitteeseen:
Asiakaspalautus, tunnus 654686
apo24.fi/Riihikosken apteekki
Turuntie 633
21870 Riihikoski
Palauttaminen on sinulle maksutonta. Pyydä Postista kuitti lähetetystä tuotteesta ja säilytä se vähintään kolme kuukautta tositteena palautetusta tuotteesta.